乔木皮皮木

白头永不负
For Paolo - Woodpigeon

芥小末:

【在街上,我们又找回人群,和属于我们的世纪。】

前奏好听哭,男声很赞,之前熬夜学习的时候听到这首,心里的梦想在一瞬间被无声点燃。
If you want, I will stay .流转不息,斗转星移。

歌词:
In the end I have faith,
终于我相信,

Maybe this was meant to take,
也许这就意味着接受,

A horoscope which we make,
我们造就的星象运势,

A sole defense, the one you break,
唯一的设防,却被你打破,

You better should just fall asleep,
你最好就只是沉沉睡去,

Try to see please,
请努力去看清楚,

Shots of cleaves,
流转不息、星移斗转,

If you come, I will stay,
若你前来,我便留下,

You better should just fall asleep,
你最好就只是沉沉睡去,

Try to see please,
请努力去看清楚,

Shots of cleaves,
流转不息、星移斗转,

If you want, I will stay,
若你愿望,我便留下,

Worst part of cold Sunday,
在寒冷的周日最糟糕的,

Is three car stops a sole away,
莫过于三辆车停在一步远处,

Too many bags, bike away,
太多的口袋,单车走远了,

You have me back towards the dream,
你让我回向梦境,

You better should just fall asleep,
你最好就只是沉沉睡去,

Try to see please,
请努力去看清楚,

Shots of cleaves,
流转不息、星移斗转,

If you come, I will stay,
若你前来,我便留下,

You better should just fall asleep,
你最好就只是沉沉睡去,

Try to see please,
请努力去看清楚,

Shots of cleaves,
流转不息、星移斗转,

If you want, I will stay,
若你愿望,我便留下,

You better should just fall asleep,
你最好就只是沉沉睡去,

Try to see please,
请努力去看清楚,

Shots of cleaves,
流转不息、星移斗转,

If you want, I will stay,
若你愿望,我便留下,

You better should just fall asleep,
你最好就只是沉沉睡去,

Try to see please,
请努力去看清楚,

Shots of cleaves,
流转不息、星移斗转,

If you want, I will stay,
若你愿望,我便留下。

评论

热度(825)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据